Makeup - Green Eyeliner!

Jag tog en bloggpaus.. Kände att jag behövde det och få fokusera på skolan! Men nu är jag igång igen och har redan planerat några inlägg :) Så idag kommer en sminkning som jag gjorde på Marie i fredags tror jag.. Hon hade på sig en grön tröja och hon ville att jag på något sätt skulle matcha sminkningen med den! Så jag gjorde något heeelt annorlunda, en grön eyeliner! Jag gjorde även en intensitetsskugga, i en mellanbrun färg för att ge ögat mer djup. Eyelinerna gjorde jag enkelt genom att bland grön ögonskugga och vatten :) Här har ni resultatet!







Jag tycker att det passade henne sjukt bra! Lite färg kan göra så stor skillnad, utanför det vanliga men samtidigt något (iallafall som jag kan tänka mig att ha) till vardags för att matcha sminkningen med kläderna :)

XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0