Haul, del 2

Här kommer andra och sista delen av min haul som innehåller mode och övrigt. Tyvärr blev vissa bilder suddiga dock...
 
Det första är en cardigan från H&M som va på rea för 99 :-, den fanns i blå vilket är en färg som jag gillar! Har redan använt den mååånga gånger!
Sedan köpte jag ett linne från H&M, den kostade 129:-. Tänker mig att denna är snygg att ha till sommaren och matcha med shorts eller en kjol :)
Det sista som jag köpte från H&M är denna väskan. Jag har verkligen varit i behov av en ny väska, jag ville att den skulle vara stor och "hård" vilket denna är! Den kostade 299:-.
Inne på Grand Parfymeri i Göteborg hade de rea på massa parfymer, så jag slog till på denna som Nicki Minaj har gjort, den heter "Pink Friday". Man fick med en mini roll on parfym och en bodylotion för ynka 149:-!!!
Båda delarna kommer ifrån Lindex och jag fick båda för endast 40:-!!!!!!! Helt galet billigt!
Båda penslarna kommer från lightinthebox.se och gick för cirka 30:- tillsammans! De är i hög kvalitet och är väldigt sköna att använda :)
 
Här var slutet på min haul! Hope you enjoyed ;)
 
XOXO
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0