Flawless

Gjorde faktiskt en sminkning idag också som jag verkligen blev jätte nöjd över!! Jag ser "flawless" ut, perfekta ögonbryn, strålande hud och snygg ögonsminkning. Man kan säga att sminket ville precis som jag idag! ;)





Dessutom ser mitt hår jätte blont ut, vilket jag verkligen tycker om! Jag själv tycker inte att mitt hår ser så blont ut i verkligheten, men det ser alltid så "vitt" ut på bild. Vilket jag bara tycker att jag passar i så jag klagar inte! :)

XOXO

(Ska även uppdatera lite senare om vad jag gjorde i skolan idag..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0