Fairy tale princess 2.0

Kände för att göra en lite överdriven uppdaterad sminkning av "Fairy tale princess" som jag precis la upp ett inlägg på :) Gjorde svarta små prickar med hjälp av en flytande eyeliner, där jag hade lagt den lila ögonskuggan. Och en vit kajalpenna som jag höll över en levande ljus i 1 sekund och tog försiktigt där jag lade den rosa ögonskuggan :)



För att ge lite mer dimension till ögonen tog jag en lila kajalpenna och höll över ljuset och gjorde prickar under min vinge på eyelinern. Och tog den vidare till nedre fransraden. Och för att det inte skulle vara så mycket lila och rosa, tog jag den grönaktiga eyelinern och tog det lätt ovanpå de lila prickarna :) Om ni undrar vilken grönaktig eyeliner jag pratar om, så är det den jag fick i min oktober Glossybox, från HotMakeup.

Bara en snabb liten uppdatering! :)

XOXO


Kommentarer
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Så fint! :)

Svar: Tack!
Jessica Karlsson Ottosson



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0