Mina drömmar!

Hejsan! I detta inlägget tänkte jag berätta lite om drömmar som jag har :) Försökte ta med det som kanske skulle vara intressant för er :)

Jobb: Är faktiskt inte helt 100 på vad jag vill jobba som i framtiden. Jag tror att stylist är mer av en hobby.. Jag tycker att det verkar sjukt kul att jobba som tandläkare! Jag har praoat hos en tandläkare för något år sen och det var verkligen jätte jul! :D Jag måste såklart läsa vidare på universitet/högskola efter gymnasiet :) Men om det inte skulle bli tandläkare så blir det nog att jobba på tv, film, jobba på t.ex. Kicks/Åhléns/Mac/MakeUpStore osv...

Familj: Åååh, har så många tankar när det gäller min framtida familj! Vill sååå gärna ha barn, typ 2 stycken. Ha en man såklart ;3 Och kanske en liten hund. När jag har flyttat hemifrån så är jag nääästan säker på att jag vill ha en hund! Tycker att det är så tråkigt att vara själv ;(

Resor: Något jag känner att jag vill göra innan jag börjar skaffa familj är att resa! Jag har endast rest till 2 varma länder (öar), Teneriffa och Gran Canaria! Jag älskar värme, vilket är därför jag BARA kommer åka till varma länder. Kyla är inte alls tilltalande för mig... Jag vill resa till bland annat Thailand, Grekland, Australien, USA!

Bostad: Vet inte riktigt hur jag vill bo än heller.. Kommer säkert flytta in i en lägenhet när jag flyttar hemifrån. Men när barn börjar ploppa ut så vill jag gärna flytta till ett mindre hus :) Så har inte jätte mycket att skriva här..

Vet att jag tjatar mycket om "när jag flyttar hemifrån", men det är därifrån som jag känner att jag kommer vara en självständig kvinna (?)! Kommer både bli otroligt kul, men samtidigt jobbigt... Är en social person som nästan alltid är med någon! Så att bo själv kommer nog bli svårt första månaderna. Men vem vet, kanske flyttar man in med en kompis/kille? ;)

Har otroligt många tankar om framtiden, det skulle ta flera timmar att få ner alla :P men jag har sett ganska många bloggare som har gjort såna här listor, och jag vill ju inte vara sämre! ;)

XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0