Gårdagen - Vad gjorde vi?

Hejsan! Hur va er alla hjärtans dag? Själv gick jag på dejt... med min säng! Sjukt nice ändå! ;) Gjorde ändå en sminkning, men har inte orkat lägga upp den än.. Känns som jag ska bli sjuk :(Iallafall, igår gick jag på dejt med Marie och Hanna, va såå kul! Vi tog bussen in till Lund där vi åt sushi på "Zen Sushi & Tea" det ligger på Mårtenstorget :) Vi va där i kanske en timme och hade otroligt kul! Va lite kul när alla satt och fotade sig egen och de andras maträtter xD Sen skulle Marie äta wazabi, hon tog ungefär en fjärde del vilket är mycket! Så han som satt på bordet bredvid oss också satt och skrattade, trevligt när man får främlingar att skratta ;) Sen gick vi till Coop där vi köpte 2 pizzor, mango, ananas, jordgubbar och choklad. Vi skulle nämligen göra chokladfondue ^^ Sedan gick vi omkring på stan lite, gick in på H&M, The Body Shop, Carlings osv.. Sedan va nog vi alla ganska trötta i benen så vi tog bussen hem igen :) Väl hemma så chillade vi bara, innan vi gjorde pizzorna! Sjukt gott! Och lite innan 8 gjorde vi chokladfonduen och skar upp frukterna :) Jag hamnade i matkoma och blev extremt trött och illamående, men det va värt det ;)På morgonen hade chokladen stelnat och jag tog en tugga som gick rakt ner i skeden, så jag råkade bita av en liiiten flisa av min tand.. Bra gjort Jessica.. xD Iallafall, här har ni bilder från igår :) XOXO


Kommentarer
Fanny Staaf

Sååå gott!

Svar: Ja verkligen! :)
Jessica Karlsson Ottosson

2014-02-19 @ 19:12:28
URL: http://fannystaaf.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0