Då vs. Nu!

Hej! Tänkte lägga upp ett lite annorlunda inlägg nu. Har insett att jag har ändrats sjukt mycket på mindre än 3 år! Hittade en gammal bild på Facebook som jag tänkte dela med mig till er. DÅ: Jag hade mörk brunt hår!! Kan inte se mig själv i den hårfärgen längre. Jag var faktiskt blond innan det, men det var ett tag som sjukt många blonda färgade håret mörk brunt, så jag gjorde detsamma! Jag trivdes faktiskt som brunhårig, men tröttnade efter ett tag och blev blond igen. Mitt ansikte var också helt annorlunda, ser verkligen ung ut! Detta var 2011 på sommaren någon gång :) NU: Är blond igen! Har en helt annan klädstil, ser äldre ut. Dock tror vissa att jag är kring 20 vilket är heeelt sjukt då jag tycker att jag ser ut som 16! Hahah. Har fått sjukt långt hår, växer som ogräs just nu :D Detta var på hösten 2013. Jag har ändrats otroligt mycket och det var på mindre än 3 år... Jag kommer knappt ihåg hur det "kändes" att ha brunt hår. Som ni ser på översta bilden så var jag inte särskilt bra på att ta bilder på mig själv... Det har också ändrats! Och på nedre bilden är det hårrullar som ligger längst ner på bilden :P Att se bilder på hur jag såg ut innan får mig att nästan få ont i magen, tänker på hur sjukt snabbt tiden har gått och hur mycket jag har fått vara med om! Till exempel när vi åkte till Gran Canaria 2011, det var därför jag va så brun på bilden :) Kommer aldrig att glömma det! Kan inte ens rabbla upp en tiondel av allt som jag kommer ihåg! XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0