Sminkning - Fairy tale princess.

Jag ville göra en rosa och lila sminkning idag, lite som den Marie gjorde igår! :) Alla skuggor kommer från min "88:a och 96:a palett". Jag tog först en ljusrosa över hela locket och tog sedan den lila i globlinjen, som highlighter tog jag en vit ögonskugga. Simple as that! :) För att fullända looken tog jag rosa läppar.







Enligt mig så skulle man kunna använda detta till vardags, dock bör man kanske tona ner färgerna en aning... Jag ville ha tjock winged eyeliner för att ge mina ögon en kattlik effekt! Vad tycker ni? :D

XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0