Jessica tipsar - Spel!

Detta blir ett ganska random inlägg där jag visar er spel på mobilen som jag tycker är roliga! Jag har gjort en särskilt mapp där jag lägger alla spel, jag har även en mapp för sociala medier och för shopping som ebay o.s.v. När jag trycker på mappen med spel i, så blir resten mindre färgat eller hur man ska säga.. Såhär ser det ut!




Jag har alltså 4 spel som jag spelar. Den för är "Papa pear saga". På det spelet ska man skjuta iväg små "bollar" för att göra olika saker på olika banor. Det kan vara att putta ner frukter i skålar, att ta ett visst antal morötter o.s.v. Det gör man genom att skjuta bollarna på dem, lite svårt att förklara, men jag tycker att det är kul!

Nästa spel är "Farm heroes saga" Här ska man matcha olika frukter för att samla ihop rätt antal som man behöver för att klara banan. Om det är en som är i is behöver man få två av samma bredvid för att få den upplåst :) Det här är nog det spelet jag spelar mest just nu.

Spel nummer 3 är "Candy crush saga", ja ett väääldigt känt spel som många känner till! För mig är detta väldigt likt det förra spelet :)

Sista spelet är "ToiletTime", där man ska göra olika saker. Bland annat krossa kackerlackorna som kommer ut från avloppet genom att trycka på dem. Det finns även att man ska trycka på toalettbåset som är tomt. Med mer! Allt går på tid och ju mer poäng man får desto mindre tid har man på sig, jag tror att detta kan vara ett kul spel även för de små barnen (min lillebror Anton har fått spela detta och han tyckte att det var kul!)

Ja, jag har inte jätte många spel, men tillräckligt många för att ha något att göra på rasterna ;)

Hoppas ni fick några idéer!

XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0