Glossybox - Februari 2014

Hejsan! Idag tänkte jag lägga upp vad jag fick i februaris Glossybox! Så vi kör igång helt enkelt :)



Första produkten kommer från Anatomicals och heter "Puffy the eyebag slayer wake up under eye patches", sjukt långt namn! Såhär står det om den: "Återfuktande 'plåster' som används under ögonen. Reducerar fina linjer, ger huden energi och lyster, minskar svullnaf och mörka ringar. Applicera på rengjord hy och ta bort efter 30 minuter." Detta är en originalprodukt som kostar 75:- (det är i ett pack om 3 "plåster").




Nästa produkt kommer från Garnier och heter "Nordic moisture match, normal skin". Om denna står det såhär: "Fuktkräm anpassad för normal hud som tillför fukt i 24 timmar. Blå lotusextrakt - som är känt för sina mjukgörande egenskaper - balanserar din hud för en mjuk och fräsch känsla hela dagen." Även denna är en originalprodukt som kostar 75:-.



Min tredje produkt kommer från Hot Make-up och är ett nagellack i färgen "Passion". Såhär står det om den: "Nagellack från trendriktiga Hot Make-Up, färgen 'Passion' är speciellt utvecklad för februaris kärlekstema. Innehåller INTE toulen, formaldehyd eller parabener." Denna är en originalprodukt som kostar 49:-.


Min fjärde produkt kommer från märket Nougat London och heter "Sparkling body shimmer". Detta står det om den: "Ge lyster till din hud med denna återfuktande och skimrande gelé för kroppen, som är berikad med rosenmalvaextrakt och vetegroddolja." Detta är inte en originalprodukt. Men originalprodukten ligger på 249:- för en 250ml flaska :)


Min femte produkt kommer från märket .Färg och är ett läppglans! Såhär står det: "Oemotståndligt godisdoftande läppglans för den där rätta glansiga effekten på läpparna. Du kan blanda .Färgs 'lip gloss' med deras skuggor och därigenom skapa egna färger och toner." Även denna är en originalprodukt som kostar 99:-.


Denna månaden var Glossybox så snälla att de skicka med en extra produkt! Den kommer från Läkerol och är i smaken "Raspberry lemongrass". Om denna står det såhär: "Kärlek vid första ögonkastet - förföriskt fruktig smak av somriga hallon och citrongräs paketerat i en charmerande rosa förpackning. En oemotståndlig nyhet som spås bli en riktig favorit i vår!" Denna är en originalprodukt som kostar kring 10:- :)

Det va det jag fick i månadens Glossybox! Är faktiskt inte jätte nöjd.. Men man kan inte alltid få exakt vad man vill :)



XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0