Review - Mac Pro longwear Concealer

Hejsan! Tänkte slänga upp en snabb recension innan jag går och lägger mig :) Och jag valde att recensera Mac pro longwear concealer. Jag har i färgen "NC20".



På bilden kan ni se alla färgerna som finns. För det första tycker jag att det är otroligt bra av Mac att ha så stort utval, när det gäller färger! Jag menar, jag har aldrig sett t.ex. Maybelline göra nästintill svarta foundations! Men när jag var på Mac såg jag att dem hade det, vilket gjorde mig glad :)

iallafall, jag vet att nästan alla säger detta.. Men mina ringar under ögonen är verkligen hemska! Det går knappt att täcka dem... Och det är inte så att jag får för lite sömn, kanske är ärvt helt enkelt :P Och jag var sugen på att prova Macs concealer eftersom att jag har hört så otroligt bra saker om den. Jag hade inte jätte höga förväntningar för concealern, men när jag provade den så kändes det som jag var i himlen! Den var sååå sjukt bra! Den täcker verkligen allt som man inte vill att folk ska se ;)

Jag kommer aldrig någonsin byta concealer! Den kostade 180:-, för en flaska på 9 ml. 9 ml låter kanske inte mycket men jag behöver inte ens en pump för att täcka under ögonen, så den kommer vara hur länge som helst.

När jag ska lägga upp ett inlägg om "Januari favoriter" så kan jag lova er att denna kommer vara med där!

Så letar ni efter en riktigt bra concealer, köp denna!

Betyg: 5/5!!

XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessicaok.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 16 år som går första året på gymnasiet på linjen hår- och makeupstylist. På den här bloggen delar jag med mig av mina olika sminkningar, ootd, videor m.m! XOXO

RSS 2.0